Ootte varmasti huomannu ettei näitä postauksia oo tullu nyt oikeestaa yhtää... :DD

Minun on kuitenkin ilo ilmoittaa etten ole kuollut! Mitää ihmeellistä täällä ei oo nyt tapahtunu, Mooriin muutama tehu kyllä tuli, muttei niistä saanu kuitenkaa kuvia.. Lisäksi en ole oikein ollut sso:ssa, mutta nyt tuli innostus :D

 

Thet%C3%A4ydellinenaviopari.jpg

Tänää käytii kuvaamassa elokuvaa >:D Mukana oli Sali, Eli, Kajsa, Juusto ja tietenkin minä! Mä sain roolin Elin isänä :D Kajsa oli sitten Juuston äiti. Ja sittenku tultii paikalle nii kerrottii, että meijät tungetaa sitte elokuvan aikana vielä naimisii XD Kuvassa on siis täydellinen aviopari XDD

(Olen siis tuo tyyppi oikealla ruskeissa housuissa :D)

Hoshi1.jpg

W-WAIT! MIKÄ TUO HEPPA ON, MILLO SÄ SEN OSTIT?!

Eli siis, tuli taas ostettua uusi heppa, ja se on tämä harmaa oldenburg :D Hosti onkii sitte mun lentoheppa XD

Hoshi4.jpg

Hoshi6.jpg

Hoshi3.jpg

Hostilla nyt liikenteessä vähä enemmänkii :D

Nimet%C3%B6nefef.jpg

Hostin takajalat vähän.. :DD

 

Sitte oli kai joku vaellus tai joku josta oon ottanu kuvia. Se oli Elin pitämä, ja vedin sen ite tolla Vilillä. Löysin myös paikan jota en ollu koskaa enne löytäny, onnistuin jäämää jumii aika montakii kertaa, ja myös EKSYMÄÄ. Jep.

AAhomma.jpg

Vaellus alko sitte Fortista ja se oli jo alussa vähä sekavaa touhua :D Elin heppa näyttää myös tässä kuvassa aika pelottavalle... ,:D

AAhomma1.jpg

Vaelluksella piti olla täplikkäät hepat, ja eikös nää ookki? >:D

AAhomma2.jpg

KAIKKI LÄSKIKASAA!

AAhomma3.jpg

Tässä kohtaa meinasin jäädä jo jälkee :DD

AAhomma7.jpg

Taas juostaa perässä :D

AAhomma6.jpg

Vielä mukana >:D

AAhomma4.jpg

Nonni, kuka jäi taas jälkee? :D

AAhomma5.jpg

FUN WITH FLAGS

AAhomma9.jpg

Seuraavaks jo menossa Lakelle, mutta kuka tulee taas perässä?

AAhomma8.jpg

Sitte mentiikii piknikille :D

AAhomma10.jpg

Tässä kohassa kadotin kaikki muut, ja päätin ryhtyy taas lentäjäks. Siinä tais olla kaikki tällä kertaa.

 

HASTALA PASTA~